X
Annons
X
Kommentar

Mikael Törnwall: Wallenbergarna borde notera kundernas missnöje med Tre

Att få nöjda kunder är inte svårt – se bara till att inte lova mer än du kan hålla. Det är dock en regel som en del operatörer tycks ha glömt bort. Wallenbergarnas Investor som äger Tre, borde läsa rapporten om kundernas missnöje – om man ännu inte har insett varför man misslyckas.

Tre får lägst betyg av mobiloperatörerna i en ny undersökning.
Tre får lägst betyg av mobiloperatörerna i en ny undersökning. Foto: Tomas Oneborg

Mobilabonnemang är en produkt som inte är helt enkel att differentiera. Konkurrensen är stenhård, så operatörerna tenderar att ha erbjudanden som är rätt lika. De lite dyrare abonnemangen har alla fria samtal och fria sms. Skillnaden i hur mycket surf kostar är marginell.

Tre får lägst betyg av mobiloperatörerna i en ny undersökning.

Foto: Tomas Oneborg Bild 1 av 1
Annons
X
Annons
X
Annons
X
Annons
X