Annons

Tre sämst i ny mätning – kunder känner sig övergivna

Aldrig tidigare har mobilbranschen varit lika dålig på att hantera klagomål från kunder som nu. Sämst betyg ger kunder till mobiloperatören Tre som nu kan stå inför en kundflykt. Det visar SKI:s senaste mätning som presenteras under måndagen.

Under strecket
Publicerad

Mobiloperatören Tre får sämst betyg i SKI:s senaste mätning.

Foto: Bertil Ericson/TT Bild 1 av 1

Mobiloperatören Tre får sämst betyg i SKI:s senaste mätning.

Foto: Bertil Ericson/TT Bild 1 av 1
Mobiloperatören Tre får sämst betyg i SKI:s senaste mätning.
Mobiloperatören Tre får sämst betyg i SKI:s senaste mätning. Foto: Bertil Ericson/TT

Teknikutvecklingen inom mobilområdet har varit närmast explosionsartad under det senaste decenniet. Samtidigt har täckningen blivit avsevärt mycket bättre. Ändå har mobilbranschen knappt alls lyckats höja betyget från kunderna.

Annons
Annons
Annons