X
Annons
X

Signumpriset till Svenska Dagbladet

SvD prisas för sitt varumärkesbyggande. När Signumpriset delades ut i går för tionde året i rad slog SvD flera andra starka varumärken i kampen om priset. Det var SvD:s långsiktiga arbete och konsten att blanda nytt med historiskt som fångade juryns uppmärksamhet.

SvD:s marknadschef Anne Britt Berentsen tar emot Signumpriset av Lars G Göransson, Groth & Co.

– SvD har ju gjort en totalförnyelse där det har gällt att ta tillvara på gamla fördelar, den goda kvaliteten och starka opinionsbildningen, men samtidigt förnya sig och nå nya läsare. Och det har man lyckats med, sade Ulf Bernitz, ordförande i Signumjuryn och professor i integrationsrätt vid Stockholms Universitet, i samband med prisutdelningen på varumärkesdagen i Stockholmpå torsdagen.

Annons
X
Annons
X
Annons
X
Annons
X