X
Annons
X

”Så fick jag alla att känna sig som säljare”

Mitt i lågkonjunkturen lyckades Elin Frendberg, intäktschef på United Minds, öka omsättningen med 15 procent. Nyckeln? Hon började belöna insatser och inte bara resultat och fick alla medarbetare att känna sig som säljare när de löste ett problem.

Elin Frendberg, intäktschef på United Minds (till höger), med medarbetaren Karolina Eriksson.
Elin Frendberg, intäktschef på United Minds (till höger), med medarbetaren Karolina Eriksson. Foto: JOHANNA FRENKEL

Elin Frendberg är intäktschef på omvärldsanalysföretaget United Minds, som hjälper bolag och organisationer med strategi- och utvecklingsarbete.

Elin Frendberg, intäktschef på United Minds (till höger), med medarbetaren Karolina Eriksson.

Foto: JOHANNA FRENKEL Bild 1 av 2
Bild 2 av 2
Annons
X
Annons
X
Annons
X
Annons
X