Annons

Profilering – ett måste för karriärister

Det spelar ingen roll om du är labb­assistent, jurist, hantverkare eller frisör. Alla som vill göra någon form av karriär kan i dag ha nytta av att bygga sin egen medieprofil. Samtidigt finns många fällor att trilla i.

Under strecket
Publicerad

Jacqueline Kothbauer (mitten), författare, föreläsare och expert på sociala medier, flankerad av fyra kvinnor med en del erfarenhet av medier.

Foto: SVD, SCANPIX, JAY REEDBild 1 av 4
Foto: GUNNAR LUNDMARKBild 2 av 4
Foto: CHRISTINE OLSSON/SCANPIXBild 3 av 4
Foto: LARS PEHRSONBild 4 av 4

Jacqueline Kothbauer (mitten), författare, föreläsare och expert på sociala medier, flankerad av fyra kvinnor med en del erfarenhet av medier.

Foto: SVD, SCANPIX, JAY REEDBild 1 av 1
Jacqueline Kothbauer (mitten), författare, föreläsare och expert på sociala medier, flankerad av fyra kvinnor med en del erfarenhet av medier.
Jacqueline Kothbauer (mitten), författare, föreläsare och expert på sociala medier, flankerad av fyra kvinnor med en del erfarenhet av medier. Foto: SVD, SCANPIX, JAY REED

– Du kan få draghjälp av en medieprofil i många år för din karriär, hävdar Jacqueline Kothbauer, författare, föreläsare och expert på sociala medier.

Annons
Annons
Annons