X
Annons
X
Analys

Göran Eriksson: De bränner miljoner på politikens Tinder

Det är en månad kvar till valet och partierna bränner massor av miljoner kronor på att sälja sig själva till väljarna. Det är varmkorv med Stefan Löfven, handlingskraft med Ulf Kristersson och Elloskatalog med Jimmie Åkesson – men det är inte reklamen som kommer att avgöra det här valet heller.

Läs mer om Valkampanjerna
Statsministern köper korv i Socialdemokraternas nya valfilm.
Statsministern köper korv i Socialdemokraternas nya valfilm. Foto: Socialdemokraterna

En kokt med bröd, köper Stefan Löfven i partiets nya valfilm, som alltså försöker sälja ”den folklige statsmannen” till de hittills ganska motsträviga väljarna. Socialdemokraterna ligger fortfarande långt under sitt valresultat.

Statsministern köper korv i Socialdemokraternas nya valfilm.

Foto: Socialdemokraterna Bild 1 av 3

Moderaternas valaffischer.

Foto: Erik Simander/TT Bild 2 av 3
Foto: Stina Stjernkvist/TT Bild 3 av 3
Annons
X
Annons
X
Annons
X
Annons
X