Här är SL:s nya dubbeldäckare

Under strecket
Publicerad
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. 

De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. 

Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

SL presenterade i dag sin nya dubbeldäckare som ska trafikera pendlarlinjen 676 mellan Stockholm och Norrtälje. De nya bussarna har fällbara säten, luftkonditionering, gratis internet ombord och rymmer 84 passagerare, nästan 40% fler sittande jämfört med en vanlig standardbuss. Under rusningstrafik kommer bussarna gå ungefär var sjätte minut.

Foto: SCANPIX
Annons
Annons
Annons
Annons