X
Annons
X

Den svenska marknaden redo för Fox

Under vd Hernan Lopez styre har Fox International Channels gått från att vara en sidoverksamhet till miljardindustri. På måndagen lanseras Fox på den svenska tv-marknaden.

Hernan Lopez, vd för Fox International Channels på Sverigebesök inför lanseringen på kabel-tv-nätet.
Hernan Lopez, vd för Fox International Channels på Sverigebesök inför lanseringen på kabel-tv-nätet. Foto: MAGNUS HJALMARSON NEIDEMAN

– Vi har tittat på Sverige under de senaste två åren. Men först de senaste sex månaderna har planerna konkretiserats. Allt var tvunget att vara på plats och nu har vi avtal med de största leverantörerna, säger Hernan Lopez, vd på Fox International Channels, på blixtvisit i Stockholm.

Hernan Lopez, vd för Fox International Channels på Sverigebesök inför lanseringen på kabel-tv-nätet.

Foto: MAGNUS HJALMARSON NEIDEMAN Bild 1 av 1
Annons
X
Annons
X
Annons
X
Annons
X