Vi har talat med både betalexperter och ett stort antal personer på Crunchfish om vår Digital Cash-lösning. Samtliga tycker att det är en mycket spännande lösning med stor potential att förändra marknaden för digital betalning. I veckorna som kommer nu kommer Joachim Samuelsson bland annat att intervjua Digital Cash Partners, experter inom Food Waste samt några av våra aktieägare som ger sin syn på Crunchfishs framtid.

[image]

The Office - Vecka 9 (https://www.youtube.com/watch?v=SxhTOgPt4sY)
Sedan december 2020 har Crunchfish sänt sin intervjuserie "Cash goes digital - a payment pandemic". I tre avsnitt varje vecka har VD Joachim Samuelsson intervjuat intressanta personer under relevanta teman kopplade till våra lösningar för Digital Cash som t.ex. Payment Experts, Payment Schemes och Wallet Security. Han har även intervjuat personer från styrelsen, teamet som jobbar med geststyrning, våra alumner, och många fler. På måndag den 8 februari inleds de fyra avslutande veckorna i serien.
Nästa vecka kommer att handla om The Office (https://www.youtube.com/watch?v=SxhTOgPt4sY). I denna vecka kommer vi framförallt att fokusera vår arbetsmiljö och på våra kärnvärden - Curious, Creative och Caring. Veckan inleds med en intervju med Hans Andersson (https://www.linkedin.com/in/hans-andersson-a8859b15/), ansvarig för arbetsglädje hos Wihlborgs (https://www.wihlborgs.se/en/). Därefter intervjuar vi Niclas Olsson (https://www.linkedin.com/in/niclasmolsson/), VD på Brainlit (https://www.brainlit.com/) - företaget med biocentriskt ljus som affärsidé och som bokstavligt talat lyser upp vår vardag på kontoret. Vi avslutar med en intervju med ledarskapskonsulten Anna Liebel (https://annaliebel.com/) om värdet av Crunchfishs lekfulla arbetsmiljö.
Avsnitten i intervjuserien "Cash goes digital - a payment pandemic" publiceras varje måndag, onsdag och fredag klockan 06:00 på Crunchfishs hemsida (https://www.crunchfish.com/the-interviews/) och vår YouTube-kanal (https://www.youtube.com/user/CrunchfishTouchless). Den första säsongen, "Swimmingly easy payments", som sändes under våren 2020, finns också tillgänglig här. Intervjuveckorna finns även tillgängliga via nedanstående länkar:
Cash goes digital - a payment pandemic
Vecka 1 - The Board (https://www.crunchfish.com/the-interviews/the-board/)
Vecka 2 - India (https://www.crunchfish.com/the-interviews/india/)
Vecka 3 - Alumni (https://www.crunchfish.com/the-interviews/alumni/)
Vecka 4 - Gestures (https://www.crunchfish.com/the-interviews/gestures/)
Vecka 5 - Payment experts (https://www.crunchfish.com/the-interviews/payment-experts/)
Vecka 6 - Payment schemes (https://www.crunchfish.com/the-interviews/payment-schemes/)
Vecka 7 - Wallet security (https://www.crunchfish.com/the-interviews/wallet-security/)
Vecka 8 - Top managment (https://www.crunchfish.com/the-interviews/management/)
Vecka 9 - The Office (https://www.crunchfish.com/the-interviews/the-office/)
Vecka 10 - Food Waste
Vecka 11 - Digital Cash Partners
Vecka 12 - Shareholders
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Joachim Samuelsson, VD för Crunchfish AB
+46 708 46 47 88
joachim.samuelsson@crunchfish.com
Ulf Rogius Svensson, IR & Marketing Manager
+46 733 26 81 05
ulf.rogius.svensson@crunchfish.com
Västra Hamnen Corporate Finance AB är Certified Adviser. Epost: ca@vhcorp.se.Telefon +46 40 200 250.

Om Crunchfish - crunchfish.com

Crunchfish är ett techbolag med patentsökta lösningar för digitala kontanter som kan integreras både med betalningsrälsen eller mobila plånböcker. Lösningarna är globalt skalbara och gör digitala betalningar mer robusta eftersom riskerna med störningar och driftstopp elimineras. Vi har också utvecklat Blippit, en appterminal som ansluts till kassasystem för både online- och offlinebetalningar och har en patentsökt lösning för att minska matsvinnet. Crunchfish utvecklar även geststyrning av smarta AR-glasögon till konsumentmarknaden. Crunchfish är sedan 2016 noterade på Nasdaq First North Growth Market med huvudkontor i Malmö och med representation i Indien.