BILDSPECIAL: Nyheter och sevärdheter på Allt för sjön

Publicerad
Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Scangaard 21. En kanonfin dagseglare med traditionella linjer.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Ryds 620 MC. En av de modeller som Sveriges största småbåtsvarv lutar sig mot nu när försäljningen tagit fart igen.

Ryds 620 MC. En av de modeller som Sveriges största småbåtsvarv lutar sig mot nu när försäljningen tagit fart igen.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Mercruiser MPI 3.0. Mercruiser har nu tagit fram ett svar till Volvo Pentas katalysatorförsedda bensinare. Då får man toppbetyg av Kaliforniens naturvårdsverk, som tillämpar stenhårda regelverk.

Mercruiser MPI 3.0. Mercruiser har nu tagit fram ett svar till Volvo Pentas katalysatorförsedda bensinare. Då får man toppbetyg av Kaliforniens naturvårdsverk, som tillämpar stenhårda regelverk.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Corsair Sprint 750. En trailerbar trimaran.

Corsair Sprint 750. En trailerbar trimaran.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Bavaria Deep Blue 46. Båten är ritad av BMW Design Group USA, och är djärv i linjerna, har snygg inredning och går att köpa till ett för klassen attraktivt pris – 4 070 000 kronor.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
En liten Hardtop-båt från Flipper säljs till förmånligt pris på mässan.

En liten Hardtop-båt från Flipper säljs till förmånligt pris på mässan.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Thomas Sandberg, projektledare för Allt för sjön, och Mats Eriksson, vd för branschorganisationen Sweboat.

Thomas Sandberg, projektledare för Allt för sjön, och Mats Eriksson, vd för branschorganisationen Sweboat.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Finska AMT ställer ut sin nyhet 200 C. En allvädersbåt för snabba förbindelsefärder.

Finska AMT ställer ut sin nyhet 200 C. En allvädersbåt för snabba förbindelsefärder.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Duffy elbåt. 10 timmar i fem knop räcker batterierna. Sedan får man ladda en natt.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Goldfish 36 P1 Supersport. Toppfart: 70 till 80 knop. Norska marinen gillar den och har beställt ett antal.

Goldfish 36 P1 Supersport. Toppfart: 70 till 80 knop. Norska marinen gillar den och har beställt ett antal.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Goldfish 36 P1 Supersport. Luftsmörjande steg. Toppfart: 70 till 80 knop. Norska marinen gillar den och har beställt ett antal.

Goldfish 36 P1 Supersport. Luftsmörjande steg. Toppfart: 70 till 80 knop. Norska marinen gillar den och har beställt ett antal.

Foto: MAGNUS LIAM KARLSSON
Annons
Annons

Mer från Startsidan

Annons
Annons